Regulamin

Witamy

Z przyjemnością witamy Państwa na stronie internetowej American Tourister (nazywanej dalej Stroną), oficjalnym sklepie internetowym marki American Tourister.

Prosimy o uważne przeczytanie poniższego regulaminu. Relacja pomiędzy American Tourister a jego Klientami jest opisana wyłącznie poprzez Regulamin, który powinien zostać przeczytany i zaakceptowany przez Klienta. Jeśli nie zgadzają się Państwo z regulaminem w całości, prosimy o nie korzystanie z tej strony.

Podczas korzystania z poszczególnych serwisów lub z zakupu produktów, możecie Państwo otrzymać dodatkowe wskazówki oraz reguły, odpowiadające owym serwisom lub produktom.

American Tourister może od czasu do czasu nanosić poprawki do Regulaminu poprzez udostępnienie wprowadzonych zmian na stronie internetowej. Użytkowanie przez Państwa strony po zamieszczeniu zmian, będzie uznane za zaakceptowanie zmienionych warunków.

Znaczenie terminów użytych w poniższym Regulaminie znajdą Państwo w punkcie 19.

  1. Identyfikacja

    American Tourister Sp. z o.o. jest sprzedawcą produktów wyświetlanych na Stronie. Zarejestrowana siedziba American Tourister Sp. z o.o. znajduje się pod adresem: ul. Hrubieszkowska 2, 01-209 Warszawa, Polska.

  2. Dokładność treści

    American Tourister dokłada wszelkich starań, aby informacje zamieszczane na Stronie były aktualne. Jednakże, jest to nie możliwe aby zagwarantować całkowity brak błędów na Stronie. Informacje oraz inne materiały publikowane na stronie internetowej mogą zawierać nieścisłości lub błędy. Waga, wymiary oraz pojemność produktów są podane jedynie w przybliżeniu. Włożyliśmy wiele wysiłku by być pewnym, że podane informacje dotyczące produktów, jak i paleta kolorystyczna odpowiadają dostarczanym w rzeczywistości produktom. Nie możemy Państwu zagwarantować, iż używany przez Państwa wyświetlacz odpowiednio odda faktyczny kolor produktu. Zmiany w informacjach na stronie są wprowadzane cyklicznie, bez każdorazowego informowania o tym Klientów. American Tourister zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian na Stronie w dowolnym momencie, według własnego uznania. American Tourister nie gwarantuje, że funkcje zawarte na Stronie lub pozostałe materiały nie będą zawierały żadnych błędów bądź problemów, że defekty zostaną poprawione lub że Strona bądź serwer zapewniający jej dostępność będą wolne od wirusów lub szkodliwych komponentów. American Tourister nie bierze odpowiedzialności za użytkowanie strony, włącznie z zawartością i wszelkimi błędami w niej zawartymi.

    Ograniczenia dotyczące podręcznego bagażu kabinowego: staramy się by produkty oznaczone jako kabinowy bagaż podręczny spełniały aktualne wymagania linii lotniczych, jednak nie możemy brać odpowiedzialności za inne standardy dotyczące bagażu kabinowego podczas odprawy lub gdy linie lotnicze bądź lotnisko zmienią swoje przepisy dotyczące bagażu podręcznego.

  3. Ceny

    Cena zamawianych przez Państwa produktów, to cena wyświetlana na Stronie, w momencie potwierdzenia przez Państwa zamówienia. Cena zostanie potwierdzona ponownie w wiadomości e-mail, informującej o przyjęciu Państwa zamówienia do realizacji. Cena wyrażona jest w PLN, zawiera podatek VAT, nie zawiera kosztów dostawy.

    Jeśli pojawi się błąd w cenie zamówionych produktów lub w kosztach dostawy, poinformujemy Państwa najszybciej jak to możliwe i zaproponujemy sposób ponownego potwierdzenia zamówienia z właściwą już ceną lub anulowania zamówienia. Jeśli zdecydują się Państwo anulować zamówienie, zwrócimy Państwu pieniądze.

  4. Zamawianie on-line

    Zamówienie może złożyć osoba, która ukończyła 18 lat. Proces zamawiania produktu składa się z następujących etapów:
    • Dodają Państwo wybrany produkt do koszyka;
    • Wybierają Państwo sposób dostawy;
    • Podają Państwo adres dostawy;
    • Podają Państwo swój adres rozliczeniowy razem z informacją o płatności;
    • Zostaną Państwo poproszeni o zaakceptowanie Regulaminu;
    • Przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia istnieje możliwość przejrzenia swojego zamówienia, sprawdzenia ceny całkowitej obejmującej koszt produktu oraz wysyłki.

    Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Państwa wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

    Jeśli zdecydują się Państwo płacić kartą kredytową, zostaną Państwo poinformowani w osobnym mailu o swoim statusie płatniczym.

    Jak tylko produkty zostaną wysłane z naszego magazynu dostaną Państwo wiadomość e-mail z powiadomienie o statusie wysyłki. Wszystkie zamówienia są zależne od dostępności produktów w naszym magazynie. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania Państwa zamówienia z dowolnego powodu.

  5. Płatność

    Na naszej Stronie znajdziecie Państwo informację na temat akceptowanych form płatności. Płatność dokonywana jest w PLN. Prosimy odnieść się do Polityki Prywatności zamieszczonej na Stronie, dla uzyskania dalszych informacji dotyczących oszustw internetowych oraz bezpieczeństwa przy płatnościach internetowych.

    American Tourister pozostaje w posiadaniu sprzedawanychtowarów, do momentu otrzymania pełnej zapłaty za produkt wraz z opłatą za przesyłkę, oraz możliwych odsetek za opóźnioną płatność i/lub odszkodowania. American Tourister jest sprzedawcą, natomiast dokonujecie Państwo wpłaty na rachunek Frucon², którego spełne dane podane są w części dotyczącej płatoności na naszej Stronie.

  6. Umowa sprzedaży

    Umowa sprzedaży nie zaistnieje pomiędzy Klientem a American Tourister, dopóki American Tourister nie wyśle produktu. Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej nie są ofertą czy umowę jednostronną. Państwa zamówienie stanowi wiążącą ofertę zakupu naszych produktów. Sprzedaż będzie dla nas wiążąca dopiero wtedy, kiedy poinformujemy Państwa, poprzez wiadomość email o fakcie wysłania do Państwa towaru.

    American Tourister zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (w całości lub częściowo) w następujących przypadkach:

    • Produkt nie jest dostępny;
    • jeśli Państwa dane rozliczeniowe nie są poprawne, lub niemożliwe do zweryfikowania;
    • jeśli Państwa zamówienie zostanie uznane przez nasz system zabezpeczeń jako dopuszczające możliwość oszustwa;
    • jeśli Państwa płatność przelewem bankowym nie zostanie zaksięgowana o czasie;
    • jeśli mamy powód by przypuszczać, że kupujący nie ma ukończonych 18 lat;
    • jeśli mamy powód by sądzić, że kupujący będzie dalej odsprzdawał produkt;
    • jeśli pojawił się błąd w podanej cenie;
    • jeśli dostarczenie produktu pod podany przez Państwa adres okazało się niemożliwe do realizacji;
    • w wypadku wystąpienia tzw. siły wyższej
  7. Ograniczenia dotyczące przesyłki – kraj dostawy

  8. Dostawa

    Dokonamy wszelkich starań, aby dostarczyć do Państwa produkt w ramach terminu podanego na indywidualnym potwierdzeniu zamówienia. Ów termin jest orientacyjny – nie jest to dokładna data dostawy produktu. Podanie przez Użytownika błędnego adresu dostawy może prowadzić do konieczności pokrycia przez Użytkownika dodatkowej opłaty transportowej.

    Wszystkie towary wysyłane są z siedziby American Tourister. Jeśli Państwa produkt nie został dostarczony w podanym orientacyjnym terminue dostawy - prosimy o skontaktowanie się z customer.care@americantourister.com podając numer klienta lub numer zamówienia. Jeśli w przeciągu 30 dni od otrzymania Potwierdzenia wysyłki nie dostaną Państwo zamawianego produktu, mogą Państwo anulować zamówienie i ubiegać się o całkowity zwrot pieniędzy.

    Nasze produkty dostarczamy jedynie za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej. Zawsze wymagamy pokwitowania przyjęcia dostawy. Dopuszczamy możliwość, że pokwitowania dokona inna osoba niż Użytkownik, pod warunkiem że ta osoba jest obecna pod wskazanym adresem i ma ukończone 18 lat. Jeśli w momencie dostawy nie ma nikogo pod podanym adresem, będą Państwo poproszeni o kontakt z naszym kurierem aby umówić się na inny dzień dostawy.

  9. Uszkodzony lub niewłaściwy produkt

    Podczas dostawy proszę sprawdzić opakowanie pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. Jeśli produkt okaże się zniszczony lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o nie kwitowanie dokumentu dostawy oraz o zaznaczenie natury uszkodzenia i/lub rozbieżności na dokumencie dostawy. Są Państwo zobowiązani do poinformowania nas o problemie w ciągu 24 godzin od momentu dostawy, wysyłając wiadomość e-mail na adres: customer.care@americantourister.com. W przypadku defektu wynikającego z wady produkcyjnej lub błędnej wysyłki - American Tourister pokryje wszelkie koszty związane ze zwrotem produktu.

  10. Sprzedaż na odległość – prawo do zwrotu

    Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty dostawy, bez podania przyczyny. Prawo do zwrotu nie dotyczy produktów użytku osobistego. Mogą Państwo skorzystać z prawa do zwrotu produktu wysyłając nieużywany towar do American Tourister, stosując się do procedury opisanej poniżej:

    Krok 1:   Prosimy o kontakt z customer.care@americantourister.com i podanie numeru zamówienia. W odpowiedzi otrzymają Państwo e-mail z instrukcją zwrotu. Zwrot produktu jest bezpłatny.

    Krok 2:   Proszę zapakować zwracany przedmiot (tylko nieużywane rzeczy, z oryginalnymi metkami, instrukcjami użytkowania, kartą gwarancyjną i przywieszkami) do jego oryginalnego opakowania, tak - by zapobiec ew. uszkodzeniom w trakcie transportu.

    Krok 3:   Proszę wydrukować etykietę zwrotną i przykleić ją na paczkę z produktem. Etykieta będzie zawierać wszystkie wymagane informacje, takie jak Państwa dane, adres zwrotny dostawy, nazwę firmy kurierskiej.

    Krok 4:   Jeśli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości po wypełnieniu instrukcji z pkt.3 – jesteśmy do Państwa dyspozycji. Jeśli nie, prosimy o odesłanie produktu w ciągu następnych 7 dni.

    Krok 5:   Jeżeli produkt dotrze do nas w dobrym stanie, w ciągu 14 dni otrzymają Państwo zwrot pieniędzy. W przypadku, kiedy produkt dotrze niekompletny lub uszkodzony - zostaną Państwo poinformowani o braku możliwości przyjęcia zwrotu.

    Tylko produkty zakupione on-line na naszej Stronie mogą być zwracane opisaną powyżej drogą. W wypadku innych zwrotów należy kontaktować się bezpośrednio ze sklepem w którym produkt został zakupiony.

  11. Ograniczenie odpowiedzialności

    Warunki niniejszej Umowy nie mają wpływu na Państwa ustawowe prawa. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody (w tym, między innymi, utratę zysków lub użyteczności) wynikające z Państwa korzystania lub opóźnienia lub niemożności korzystania z naszej Strony internetowej, jej zawartości lub jakiegokolwiek linku do innej strony internetowej, niezależnie od tego, czy odpowiedzialność ma charakter kontraktowy, deliktowy (obejmujący zaniedbanie) czy jest oparta na jakiejkolwiek innej podstawie, poza przypadkami śmierci lub uszczerbku na zdrowiu spowodowanymi naszym zaniedbaniem lub celowym niewłaściwym postępowaniem.

    Nie ponosimy wobec Państwa odpowiedzialności z tytułu oświadczeń (o ile były zgodne z prawdą), obowiązków na podstawie prawa zwyczajowego ani na mocy jakichkolwiek wyrażonych lub domniemanych warunków umowy sprzedaży za:

    (a) jakiekolwiek straty, które nie zostały przewidziane przez obie strony umowy sprzedaży w momencie zawierania takiej umowy sprzedaży, powstałe w związku z dostawą produktów lub powiązaną usługą lub ich użytkowaniem przez Państwa;
    (b) jakiekolwiek straty, które nie zostały spowodowane naruszeniem przez nas postanowień umowy;
    (c) straty na działalności gospodarczej lub handlowe.

    Nasza całkowita odpowiedzialność związana z umową sprzedaży nie przekroczy ceny zakupu danych produktów.

  12. Gwarancja

    (a) Gwarancja prawna::
    Konsumenci mają prawo do gwarancji prawnej. Obejmuje ona niezgodność towaru w momencie dostawy. Sprzedający zobowiązuje się do wymiany lub naprawy danego towaru (lub ich części) bezpłatnie.Sprzedający zastrzega sobie prawo do wymiany tego artykułu, jeżeli koszty naprawy są niewspółmiernie wysokie do wartości towaru, czy też naprawa nie jest możliwa. Konsument ma obowiązek wykazać, że uszkodzenia zgłoszone po okresie 6 od daty dostawy istniały już w momencie dostawy.

    (b) Gwarancja handlowa:
    American Tourister proponuje także dodatkową gwarancję handlową dotyczącą konkretnych produktów. Szczegółów proszę szukać na karcie gwarancyjnej i/lub na Stronie internetowej.

  13. Pytania, zażalenia, opinie lub kontakt z obsługą

    Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące Strony internetowej, lub problemy techniczne w dojściu do informacji na naszej stronie prosimy o kontakt: customer.care@americantourister.com.

  14. Ograniczenia użytkowania oraz prawa własności intelektualnej

    Wszystkie nazwy marek, produktów i prawa używane na Stronie są znakami firmowymi lub nazwami firmowymi należącymi do American Tourister, lub osób trzecich. Nie mają Państwo zezwolenia do używania lub powielania żadnego z wymienionych znaków lub nazw firmowych ponieważ może to stanowić naruszenie praw ich posiadaczy. Cały projekt strony, teksty, dokumenty, filmy oraz inne usługi, ich wybór i układ, oraz wszystkie inne materiały znajdujące się na stronie są chronione prawem autorskim American Tourister lub jego dostawców. Mogą Państwo kopiować treści elektronicznie lub drukować fragmenty strony w zakresie tego, co jest potrzebne do złożenia zamówienia lub używania strony jako źródła zakupów. Nie ma zgody na inne używanie informacji i materiałów ze Strony, włącznie z powielaniem dla celów innych niż wyżej wymienione, modyfikacją, rozpowszechnianiem lub ponowną publikacją. Jeśli chcą Państwo korzystać z materiałów i informacji zawartych na Stronie, muszą Państwo uprzednio uzyskać pisemną zgodę American Tourister.

  15. Wykorzystanie informacji i sugestii nadesłanych przez Państwa odnośnie tej strony

    W wypadku dostarczenia przez Państwa dla American Tourister jakichkolwiek materiałów, informacji, sugestii lub opinii o Stronie lub za jej pomocą, na temat Strony, sposobu prowadzenia działalności przez American Tourister lub obsługi Strony - American Tourister zastrzega sobie prawo do użycia owego materiału, informacji, sugestii lub opinii bez wynagrodzenia dla Państwa. Przesyłając do nas tego typu materiały udzielają Państwo firmie American Tourister bezterminowego, ogólnoświatowgo zezwolenia na użytkowanie i publikowanie takiej informacji lub materiału - w całości bądź częściowo. Użycie przez American Tourister informacji, dzięki którym będą mogli Państwo zostać rozpoznanymi (takie jak imię, adres czy numer telefonu), jest osobno uregulowane przez Politykę prywatności Strony, omówioną poniżej.

  16. Wykorzystywanie przez American Tourister Państwa sugestii dotyczących nowych produktów, cech lub procesów

    (a) Zgłoszenie opinii pod żadnym względem nie powoduje powstania stosunku zaufania ani nie oznacza przyjęcia przez American Tourister opinii w zaufaniu, a Samsonite nie jest zobowiązany i nie zobowiązuje się do traktowania takich opinii jako poufnych ani zachowania ich poufności.

    (b) American Tourister ma prawo do zachowania wszelkich materiałów, które są mu dostarczane, kopiowania ich oraz przechowywania w swojej dokumentacji.

    (c) American Tourister nie podejmuje żadnych zobowiązań ani żadne zobowiązania nie powstają w związku z przyjęciem lub analizą zgłoszonej opinii, chyba że zostanie zawarta formalna umowa pomiędzy Samsonite a Państwem, w którym to przypadku jedynymi zobowiązaniami American Tourister będą te określone w pisemnej umowie.

  17. Polityka prywatności

    Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna - dlatego chcemy być pewni, że są Państwo świadomi i wyrażają zgodę na sposób w jaki Państwa dane osobowe mogą być przez nas wykorzystane. Naszą politykę prywatności znajdą Państwo na stronie www.americantourister.pl. Składając zamówienie na naszej Stronie wyrażają państwo zgodę na zbieranie, używanie oraz na przesyłanie Państwa danych osobowych zgodnie z warunkami naszej Polityki Prywatności.

  18. Definicje

    W powyższym Regulaminie wymienione terminy powinny mieć następujące znaczenie, chyba że zostało to w szczególnych wypadkach wyjaśnione inaczej:

    • Regulamin: powyższe warunki i regulacje ze wszystkimi dodatkami i aktualizacjami.
    • Zamówienie: rezultat procesu zamówienia, opisany w punkcie 4 Regulaminu.
    • Frucon²: Frucon², spółka akcyjna, utworzona zgodnie z prawem belgijskim (tzw. NV), z siedzibą w 8800 Roeselare (Belgia), Schellebellestraat 8, numer rejestru firmy Kortrijk 0806.661.106; Frucon² jest odpowiedzialny za wsparcie techniczne funkcjonowania Strony.
    • Użytkownik: osoba wchodząca na Stronę internetową , używająca jej do celów informacyjnych, bądź do złożenia zamówienia.
    • American Tourister: American Tourister Sp. z o.o., przedsiębiorstwo z ograniczoną odpowiedzialnością, posiadające swoją siedzibę pod adresem ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa, Polska. Z uwagi na prawa własności intelegtualnej, „americantourister” oznacza Samsonite IP Holdings Sàrl, z zarejestrowanym biurem 13-15 Avenue de la Liberté, L-1931 Luxembourg oraz z numerem przedsiębiorstwa B147735.
    • Strona internetowa: zbiór podstron dostępnych pod adresem www.americantourister.pl.
  19. Obowiązujące prawo

    Każdy spór dotyczący wiarygodności, interpretacji i/lub egzekwowania Regulaminu jest rozstrzygany wyłącznie przez prawo angielskie i angielskie sądy. Ta klauzula nie wpływa na Państwa prawa ustawowe. Użytkownik zgadza się, aby w wypadku sporu w odniesieniu do użytkowania strony, elektroniczne dowody (np. korespondencja e-mail) mogły być użyte jako ważne dowody.

    Jeśli jakikolwiek element Regulaminu może utracić ważność, lub nie mieć zastosowania, pozostałe elementy Regulaminu pozostają ważne a część unieważniona pozostanie przydatna w granicach wyznaczanych przez prawo.

  20. Całość umowy

    Powyższy Regulamin zastępuje wszystkie wcześniej stosowane.

    W wypadku jakichkolwiek pytań, uwag lub spraw technicznych związanych ze stroną internetową, prosimy o kontakt customer.care@americantourister.com, tel. +48 885 707 087 (infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00) and fax +32 51 696 837.

    Powyższy Regulamin został zaktualizowany 10 lipiec 2015 roku.