Kontakt

Czekamy na twoje pytania i komentarze. wybierz temat zapytania.


Chciałbym wyrazić swoje zdanie na temat produktu american tourister

Posiadam produkt american tourister i mam pytanie (serwis)

Naprawy:

Zaleca się, abyś naprawiać produkty American Tourister w naszym Autoryzowanym Centrum Naprawy. Tylk wtedy możemy zagwarantować najwyższą jakość udługi. Choć każdy upoważniony zakład naprawy bagażu może zadbać o Twój bagaż, to tylko Autoryzowane Warsztaty American Tourister są upoważnione do naprawy gwarancyjnej. Aby zlokalizować najbliższy Punktu Naprawczego, kliknij tutaj..
Zapoznaj się z naszą sekcją naprawczą w sekcji FAQ, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.

Aby skontaktować się z nami poprzez e-mail:


Chciałbym zamówić część zamienną

Zapoznaj się z naszą sekcją: klucze, zamki i części zamiennych w naszym FAQ.

Chciałbym skontaktować się z działem sprzedaży, aby poznać ofertę (b2b)

Aby skontaktować się z nami poprzez e-mail:


Najczęściej zadawane pytania:
P: Gdzie można znaleźć pełny katalog?
O: Proszę pobrać nasz najnowszy katalog tutaj.

Chciałbym skontaktować się z obsługą klienta w sprawie mojego zamówienia online.

Kontakt z Obsługą Klienta


Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku: 08:15 - 17:30 (GMT + 1)
Powołaj się na numer zamówienia lub numer konta, który otrzymałeś podczas składania zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania:
P: Czy mogę zamówić produkt, który nie jest oferowany w Internecie?
O: Nie, nie w tej chwili.
P: Kiedy otrzymam zamówione produkty?
O: Zaloguj się na swoje konto, aby śledzić status swojego zamówienia.
P: Jak mogę zwrócić walizkę?
O: Proszę przejść do sekcji Wysyłka i Zwroty po szczegółowe instrukcje.



American tourister polska:
Email – sklep.internetowy@samsonite.com
Tel. +48 885 707 087
pon – pt: 9.00-17.00