Zaufali nam ludzie na całym świecie

  • 1933

    1933

    Wszystko zaczęło się w 1933 roku, kiedy to Pan Sol Koffler zainwestował oszczędności swojego życia, zakładając firmę bagażową w Providence, Rhode Island. Jego marzeniem było wyprodukowanie wytrzymałej, twardej walizki, którą można będzie sprzedawać za 1 dolara.

  • 1945

    1945

    Podróż samolotem była coraz bardziej popularna i lżejszy bagaż stawał się czymś coraz bardziej pożądanym. Tak więc American Tourister wprowadził bagaż Hi-Taper, który był jeszcze lżejszy i poręczniejszy.

  • 1965

    1965

    W latach 50-tych firma American Tourster zaczęła eksperymentować z nowymi materiałami. W konsekwencji stworzony został pierwszy na świecie bagaż, którego pokrywy pochodziły z formy. Charakterystyczny, nowoczesny jak na owe czasy design zapierał dech w piersiach.

    Liczba podróży lotniczych w latach 60-tych rosła lawinowo, a American Tourister był pierwszą firmą, która wprowadziła "loty testowe", podczas których wytrzymałość walizek była sprawadzna w ekstremalnych warunkach intensywnego użytkowania przez pracowników najpopularnejszych linii lotniczych.

  • 1985

    1985

    W latach 80-tych i 90-tych, firma nadal zajmowała się produkcją twardych walizek, jednakże w odpowiedzi na potrzeby rynku zaczęła również tworzyć miękki, solidny bagaż - który mógł wytrzymać nawet najtrudniejsze testy.

  • 1993

    1993

    W 1993 roku, firma American Tourister została przejęta przez Samsonite, co oznaczało połączenie 2 największych marek bagażowych na świecie.

    Marka American Tourister wciąż rośnie i obecnie jest dostępna w ponad 90 krajach.

  • 2014

    2014

    American Tourister jest jedną z wiodących marek na rynku bagażowym, i wzbudza zaufanie konsumentów na całym świecie.

Dziś American Tourister oferuje szeroką gamę najwyższej jakości bagażu podróżnego utrzymanego w radosnej, kolorowej konwencji i dostępnego w przystępnych cenach. Kolekcje American Tourister łączą w sobie styl z praktycznymi rozwiązaniami, oferując bardzo szeroki wybór bagażu podróżnego – idealnego zarówno w podróży biznesowej, jak i podczas wypadów wakacyjnych.